POLITYKA PRYWATNOŚCI ZR HOTELE
Celem niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych. Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące gromadzonych danych oraz zasad ich przetwarzania i wykorzystywania.
I. Właścicielem hotelu i jednocześnie Administratorem danych osobowych jest
ZR Hotele spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Kraków spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Jodłowej 13, 30-251 Kraków (dalej jako „Administrator danych” lub „ZR Hotele”).
II. Niniejsza polityka prywatności ma zastosowanie do wszystkich przypadków, w których ZR Hotele jest administratorem danych osobowych i przetwarza dane osobowe. Dotyczy to zarówno przypadków, w których ZR Hotele przetwarza dane osobowe pozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, jak i przypadków, w których dane osobowe pozyskaliśmy z innych źródeł.
III. Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.
IV. Zbieramy dane osobowe, które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, wykonania kompleksowej usługi hotelowej lub gastronomicznej oraz do zaprezentowania informacji o specjalnych ofertach i usługach oferowanych przez ZR Hotele.
V. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej lub usługi gastronomicznej oraz zaprezentowania informacji o specjalnych ofertach i usługach oferowanych przez ZR Hotele.
VI. Dane zbieramy :
a) podczas procesu rezerwacji przez stronę internetową,
b) podczas procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu lub w restauracji, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania gościa w hotelu,
c) poprzez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej.
Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com, HRS, organizatorów imprez, itp.), jeśli wyrażona została na to zgoda.
VII. Zbieramy następujące dane :
Podczas rezerwacji przez stronę internetową istnieje możliwość założenia konta Klienta lub założenia jednorazowej rezerwacji.
1.Przy zakładaniu konta na stronie hotelu, Klient samodzielnie ustala hasło dostępu do konta, oraz podaje następujące dane:
Wyżej wymienione dane mogą być samodzielnie zmieniane przez Klienta po zalogowaniu się do konta.
Przy jednorazowej rezerwacji wykonywanej przez stronę internetową, zakres zbieranych danych jest taki sam jak podczas zakładania konta, powiększony dodatkowo o kraj zamieszkania.
2.Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub przez chat, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane :
3.Poprzez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej zbierane są następujące dane:
4.Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych ( obowiązek GUS i opłata klimatyczna).
5.Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).
VIII. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:
1.Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
2.Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
3.Obsługi pobytu Klienta w hotelu:
4.Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie:
5.Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:
6.Poprawa usług hotelu, a w szczególności:
7.Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym:
8.Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
IX. Do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy ZR Hotele, oraz podmioty przetwarzające, z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla ZR Hotele). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
X. ZR Hotele podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.
XI. Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.
XII. Uprawnienia Klientów ZR Hotele:
1.Zgodnie z przepisami RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
2. Zwracamy uwagę na to, że:
3. Od dnia 25 maja 2018 przysługuje Pani/Panu prawo do wniesieni skargi do właściwego organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych. Lista organów nadzorczych w pozostałych państwach członkowskich UE jest dostępna na stronie:
http://ec.europa.eu/newsroom/article29/item-detail.cfm?item_id=612080
XIII. Czas, przez jaki możemy przetwarzać dane osobowe, jest uzależniony od podstawy prawnej stanowiącej legalną przesłankę przetwarzania danych osobowych przez ZR Hotele. Informujemy, że:
XIV. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 60 dniach od daty ich rejestracji.
XV. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu, lub za pomocą skrzynki mailowej: odo@zrhotele.pl
XVI. Polityka Cookies
XVII. Zmiany w Polityce prywatności
Zobowiązujemy się do regularnego przeglądu niniejszej Polityki prywatności i jej zmiany w sytuacji, gdy okaże się to niezbędne lub pożądane z uwagi na: nowe przepisy prawa, nowe wytyczne organów odpowiedzialnych za nadzór nad procesami ochrony danych osobowych. Zastrzegamy również możliwość zmiany niniejszej Polityki prywatności w przypadku zmian technologii, przy wykorzystaniu której przetwarzamy dane osobowe (o ile zmiana jej wpływa na brzmienie niniejszego dokumentu), a także w razie zmiany sposobów, celów lub podstaw prawnych przetwarzania przez nas danych osobowych.
Ostatnia aktualizacja niniejszego dokumentu miała miejsce dnia 25.05.2018 r.
ZINAR CASTLE REGULAMIN OBIEKTU
Dyrekcja ZINAR CASTLE będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu.
§ 1
1. Pokój w Obiekcie wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 a kończy o godz.11:00 dnia następnego.
§ 2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość Hotelu powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 3
1. Gość hotelowy obowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości.
2. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
3. Osoby odwiedzające, niezarejestrowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00 po uprzednim powiadomieniu w recepcji Hotelu.
4. ZINAR CASTLE może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył Regulamin Hotelu wyrządzając szkodę w mieniu Hotelu lub Gości albo szkodę Gościom, pracownikom Hotelu lub innym osobom przebywającym w Hotelu.
§ 4
1. Za wynajęte pokoje oraz zamówione posiłki należy się opłata zgodna z cennikiem.
2. Opłata za świadczone usługi pobierana jest z góry.
§ 5
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
§ 6
Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
1. udzielenie informacji zawiązanych z pobytem.
2. budzenie o oznaczonej godzinie.
3. pomoc z bagażem.
§ 7
1. Istnieje możliwość zdeponowania wartościowych przedmiotów w sejfie w pokoju.
2. Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa jest uregulowania w przepisach powszechnie obowiązujących, tj. w szczególności w Kodeksie cywilnym.
§ 8
Parking na terenie Hotelu jest niestrzeżony.
§ 9
1. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Obsługa Obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 10
1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, upewniając się, że są zamknięte.
2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub odwiedzających Go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych, innych podobnych urządzeń nie stanowiących własności Hotelu.
§ 11
Przedmioty pozostawione w pokojach lub znalezione na terenie Hotelu będą przechowywane zgodnie z następującymi zasadami:
1. Przedmioty łatwopsujące się, żywność – będą niezwłocznie wyrzucane,
2. Przedmioty będące kosztownościami, papierami wartościowymi, pieniędzmi, przedmiotami o wartości artystycznej lub naukowej będą przechowywane w sejfie lub innym bezpiecznym miejscu, a po 3 dniach przekazywane do Lokalnego biura Rzeczy Znalezionych, przy ul.Wielickiej 28.
3. Pozostałe przedmioty zostaną zarejestrowane i przechowane przez okres 3 miesięcy, po czym w przypadku przedmiotów o wartości do 100 PLN zostaną komisyjnie zniszczone, a przedmioty o większej wartości zostaną przekazane na cele charytatywne.
4. W przypadku, jeśli po rzeczy zagubione/pozostawione zgłosi się właściciel, zostaną one przesłane na wskazany adres na koszt odbiorcy.
5. Obiekt nie kontaktuje się z prawdopodobnymi właścicielami przedmiotów jako pierwszy.
§ 12
Dane osobowe:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest ZR HOTELE sp. z o.o. KRAKÓW sp.k., ul. Jodłowa 13, 30-251 Kraków. Zasady przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności znajdującej się na stronie internetowej Obiektu – www.foresthotel.pl oraz udostępnionej do wglądu w recepcji Obiektu.
§ 13
W Hotelu, w jego częściach wspólnych, a w szczególności w Restauracji oraz Pokojach Hotelowych obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za każde stwierdzone naruszenie tego zakazu będzie pobierana opłata karna w wysokości 500 PLN.
§ 14
W Hotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości Hotelu. Dane z monitoringu są przechowywane zasadniczo przez okres 30 dni (dłużej jeśli stanowią dowód w postępowaniu). Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
§ 15
Meldując się do hotelu gość wyraża zgodę na przesyłanie przez hotel drogą mailową oferty lub promocji hotelu. W każdym momencie gość może zrezygnować z wyrażonej zgody, za pomocą odpowiedniego linku zawartego w każdym wysłanym do gościa mailu lub wysyłając informację drogą mailową do recepcji hotelu.
Dyrekcja Zinar Castle
Jodłowa 13
30-251 Kraków